• Zasady rekrutacji
  • Zasady rekrutacji 2023

    Miło nam poinformować, że z dniem 15 marca 2023 roku w naszej szkole rozpoczęliśmy realizację projektu nr 2021-1-PMU-4410 pt. „Kultura i obyczaje narzędziem wzmacniania kompetencji kluczowych uczniów Szkoły Podstawowej w Bąkowie Górnym” ze środków finansowych pochodzących ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER), projektu „Ponadnarodowa mobilność uczniów”

    Adresatami projektu są uczniowie klas VII – VIII.

    Listę 20 uczestników zakwalifikowanych do udziału w projekcie oraz 5 rezerwowych uczestników, ustali komisja rekrutacyjna powołana przez Dyrektora szkoły, przydzielając punkty m.in. za:

    ocena z j. angielskiego w ostatnim półroczu;

    średnia ocen za I półrocze roku szkolnego 2022/23;

    ocena z zachowania za I półrocze roku szkolnego 2022/23;

    zaangażowanie i aktywność w działaniach na rzecz szkoły i środowiska lokalnego;

    udział w zawodach sportowych, konkursach szkolnych i pozaszkolnych;

    uczniowie z mniejszymi szansami mogą liczyć na dodatkowe punkty.

    Celem głównym projektu jest:

    wzmocnienie kompetencji kluczowych i wiedzy przedmiotowej 20 uczestników mobilności,

    wzmocnienie motywacji i aktywności uczniów, integracja środowiska uczniowskiego,

    wyrównanie szans edukacyjnych osób z mniejszymi szansami

    podniesienie poziomu kompetencji kadry pedagogicznej i zarządzającej

    wzmacnianie prestiżu Szkoły jako partnera otwartego na współpracę międzynarodową.

    W ramach projektu uczestnicy wyjadą na 14 dniowy wyjazd edukacyjny do Grecji, który zaplanowano w dniach 29.04-12.05.2023r.

    Uczestnicy zostaną zakwalifikowani do udziału w projekcie na podstawie procedury rekrutacyjnej.

    Rekrutacja będzie realizowana w terminie 24.03-31.03.2023 r.

    Informacje o naborze a także wszystkie niezbędne załączniki zostaną umieszczone na stronie internetowej Szkoły tj. https://spbakow.edupage.org/, a także w bibliotece Szkoły.

  • Wyniki rekrutacji w ramach programu PONADNARODOWA MOBILONOŚĆ UCZNIÓW
    • Wyniki rekrutacji w ramach programu PONADNARODOWA MOBILONOŚĆ UCZNIÓW

    • Lista uczniów zakwalifikowanych do udziału w projekcie „Kultura i obyczaje narzędziem wzmacniania kompetencji kluczowych uczniów Szkoły Podstawowej w Bąkowie Górnym” o numerze 2021-1-PMU-4410, w ramach której planowana jest mobilność edukacyjna  jako działanie “Ponadnarodowa mobilność uczniów” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
      L.pImię i nazwisko
      1.Kołaczek Anna
      2.Kucharek Szymon
      3.Kunikowski Kacper
      4.Kwiatkowska Kinga
      5.Kwiatkowska Oliwia
      6.Liwarska Zuzanna
      7.Liwarski Marcel
      8.Milczarek Bartłomiej
      9.Szafarowicz Szymon
      10.Wojda Marcel
      11.Dempc Jonatan
      12.Gajek Adrian
      13.Kosmowska Maria
      14.Kotwicki Wiktor
      15.Papuga Paweł
      16.Roliński Patryk
      17.Skorupska Izabela
      18.Starbała Katarzyna
      19.Węgrzynowski Mateusz
      20.Witczak Julia

      Lista rezerwowa

    • L.pImię i nazwisko
      1.Gajewska Natalia
      2.Warzywoda Jakub
      3.Wielemborek Adam
    • Lista rezerwowa do udziału w projekcie „Kultura i obyczaje narzędziem wzmacniania kompetencji kluczowych uczniów Szkoły Podstawowej w Bąkowie Górnym” o numerze 2021-1-PMU-4410, w ramach której planowana jest mobilność edukacyjna  jako działanie “Ponadnarodowa mobilność uczniów” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • Podsumowanie projektu 2023
  • 19 czerwca 2023 r. podsumowaliśmy projekt, który był realizowany przez 20 uczniów naszej
    szkoły podczas dwutygodniowego pobytu w Grecji – pod nazwą „ Kultura i obyczaje
    narzędziem wzmacniania kompetencji kluczowych uczniów Szkoły Podstawowej w Bąkowie
    Górnym”
    Uczniowie przedstawili prezentację podsumowującą wyjazd, podzielili się swoimi
    wrażeniami, zwracając uwagę na korzyści z uczestnictwa w programie. Opowiadali o
    realizowanych zadaniach projektowych i o wycieczkach. Podzieli się również ciekawymi
    anegdotami z wyjazdu, opisując swoje doświadczenia z poszczególnych dni pobytu w
    Grecji. Efekty udziału w projekcje przedstawiono również w postaci nagranych filmików do
    video-bloga. Podczas spotkania uczestnicy mogli wysłuchać krótkiego podsumowania
    szkolnego koordynatora projektu p. Marcina Wójcika. Praca w grupie w międzynarodowym
    środowisku nauczyła młodzież współpracy, odpowiedzialności, sumienności. Są to
    umiejętności niezbędne do dalszego rozwoju przydatne zarówno w dalszej edukacji jak i w
    pracy. Są one również podstawą rozwoju osobistego i funkcjonowania w społeczeństwie.
    Ogromną korzyścią dla uczniów była możliwość nawiązania kontaktów z rówieśnikami z
    zagranicy, które są podtrzymywane po zakończeniu projektu. Dla wielu uczniów z naszej
    szkoły, wyjazd w ramach projektu był pierwszą okazją do poznania innego kraju. Działa to
    jako motywator zwiększając poczucie własnej wartości, zadowolenie z wykonywanej pracy i
    napędzając do dalszych wysiłków wkładanych w edukację i zaangażowanie w pozalekcyjne
    aktywności oferowane przez Szkołę. Projekt przyczynił się do zwiększenia zainteresowania
    innymi kulturami oraz może zachęcić do podejmowania podobnych inicjatyw w przyszłości.
    Realizacja projektu przyczyniła się także do poprawy sytuacji osób o zmniejszonych szansach
    ponieważ do projektu zostały zaangażowane osoby o największych potrzebach edukacyjnych,
    których trudna sytuacja z powodów ekonomicznych czy społecznych utrudnia dostęp do
    działań edukacyjnych czy ponadnarodowych. Kolejna grupa uczestników, którzy skorzystali
    na udziale w projekcie to kadra dydaktyczna. Dzięki zaangażowaniu w mobilność nauczyciele
    nabyli nowe umiejętności i doświadczenia związane z wykonywanym zawodem. Podpatrzone
    nowe metody pracy z młodzieżą wpłyną pozytywnie na lepsze zrozumienie potrzeb młodych
    ludzi, zmianę podejścia na bardziej partnerskie co przełoży się na lepsze relację z uczniami,
    komfort pracy i satysfakcję z wykonywanych obowiązków.
    Podobne spotkanie na temat realizowanego projektu POWER zostało wcześniej
    zorganizowane dla rodziców uczniów podczas zebrania z rodzicami.

    „Rezultaty projektu można znaleźć na wypracowanej stronie: http://nasze-projekty.pl/

    Aktualności Projektu